sendmail a cenzura

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Prosinec 6 08:20:25 CET 2001

>  Asi jedinym resenim  ktere zde jiz nekdo zminil je ze
> vsechny emaily bude
> muset odesilat nekdo kdo ma pravomoc a jine proste odeslat nepujdou.
> Existuje neco jako proxi a myslim si ze neni problem zakazat
> nejake Emailove
> serveriky natoz pak sledovat logy kam vam ti lide vlastne
> lezou  a pokud se
> vam ty stranky neliby hups snimi do seznamu zakazanych.
>
> Preji Vam hodne stesti
> Pane Skarecky
>
> MIchal GROS
Sice tato tema je od linuxu uz teda daleko, ale neda mi. Robili ste
niekedy analyzu logov pre vela ludi a snazili ste sa davat do zakazaneho
zoznamu stranky typu sex a pod.? Je to totiz boj z chobotnicou ci veternymi
mlynmi. Vy zakazete v jeden den povedzme 30 sitov a druhy to mozete robit
znovu.
A tak je to stale Nehovoriac o tom, ze dost znacny cas budete denne venovat
prave
len takejto praci (co Vam asi nebude vyhovovat). Kazdy den vznikaju a
zanikaju
sity kde je chat, sex, mail ci moznost posielania sms a pod. Musite
kontrolovat
dane sity, lebo podla mena sa to niekedy neda zistit (podla statistik
sa to da odhadnut). Toto riesenie by malo byt podla mojho nazoru len
castou riesenia a nie samotnym riesenim. Je to strasne derave a v
skutocnosti
by ste nic nezistili. Nehovorim, ze odpocuvanie je korektne, ale
dodrziavanie
vnutornych predpisov je nutnostou. Co hovori pravo na porusenie vnutornych
predpisov, ktore niekto podpisal a porusil (aj ked mu boli dokazane
sposobom odlozenia jeho posty)?

Igor