sendmail a cenzura

Michal Novotny michal na 2s.cz
Čtvrtek Prosinec 6 10:11:29 CET 2001

> sity kde je chat, sex, mail ci moznost posielania sms a pod. Musite
> kontrolovat
> dane sity, lebo podla mena sa to niekedy neda zistit (podla statistik
> sa to da odhadnut). Toto riesenie by malo byt podla mojho nazoru len
> castou riesenia a nie samotnym riesenim. Je to strasne derave a v
> skutocnosti
> by ste nic nezistili. Nehovorim, ze odpocuvanie je korektne, ale
> dodrziavanie
> vnutornych predpisov je nutnostou. Co hovori pravo na porusenie vnutornych
> [...]

Mozna se mnou nekdo nebude souhlasit, ale kdybych byl zamestnavatel, je mi
vcelku jedno, jestli zamestnanci prohlizeji eroticke stranky a posilaji
kvanta SMS, pokud odvadeji kvalitne praci, kterou po nich pozaduji. Jaky je
rozdil, kdyz zamestnanec hodinu brouzda po sex strankach nebo kdyz hodinu
sedi na zidli cumi jen tak z okna? To, zda dany zamestnanec opravdu dobre
odvadi svou praci, by melo vedeni (popripade nekdo kompetentni) byt schopno
poznat bez nezakonneho sledovani ....

Co se vnitropodnikovych smernic tyka, tak je opravdu mozne odposlouchavat
zamestnancum telefonaty a cist jim maily, pokud oni o tom vedi a podepisou
prohlaseni, ze s tim souhlasi (Ja bych sel radeji jinam, nez bych neco
takoveho podepsal). Kdyz takova pisemna dohoda neexistuje, muzete se 100x
ohanet tim, ze vnitropodnikove smernice nedovoluji pouziti emailu k jinym
ucelum nez blablabla ..., ale pravo na cteni cizich je v tom pripade
nastesti stale nelegalni!

Michal Novotny