sendmail a cenzura

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Prosinec 6 10:18:05 CET 2001

:> Mozna se mnou nekdo nebude souhlasit, ale kdybych byl zamestnavatel, je mi

nesuhlasim .. mozem ?

:> vcelku jedno, jestli zamestnanci prohlizeji eroticke stranky a posilaji
:> kvanta SMS, pokud odvadeji kvalitne praci, kterou po nich pozaduji. Jaky
:> je rozdil, kdyz zamestnanec hodinu brouzda po sex strankach nebo kdyz
:> hodinu sedi na zidli cumi jen tak z okna?

pokial mas dial-on-demand, ISDN, alebo tarifikovanu linku, tak Ta to stoji
peniaze a mne osobne ako zamestnavatelovi by to jedno veru nebolo ..

nehovoriac o tom, ze ked mi zamestnanec hodinu cumi do okna a nema na to
dovod, tak je bud nevytazeny a musim si na to posvietit, alebo je zbytocny a
tym padom duplom ..

mas na starosti nejaku firmu ? staras sa o svoje financie a ich zveladenie
sam ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying