Communicator + Courier + Qmail

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 6 10:54:27 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Mario Mikes wrote:

> V poslednej dobe sa mi stava , ze Netscape Communicator 4.79 mi chybne
> zobrazi hlavicky mailov. Niekedy sa do nenacita zoznam subjektov ,
> inokedy sa zobrazia aj precitane spravy hoci je zapnute ich filtrovanie
> , datumy odoslania 1.1.1970. Po odmazani suboru courierimapuiddb z
> ./Maildir adresara sa to na chvilu polepsi. Courrier-imap 1.3.12 mam
> istalovany cez vlastne RPM s volbou --enable-workaround ... Pouzivam
> fetchmail a qmail. Bez velkych zmien mi to fungovalo asi 1 rok ...
> Skusal som google i courier-imap archiv ale nic sa mi nepodarilo najst

Strelim odboku: billenium bug?

Nedavno unixovy counter sekund dosiahol o cislicu viac, qmail do Maildirov
odvtedy uklada spravy co zacinaju '1' miesto '9' a maju meno o 1 dlhsie.
Programy, co mali Maldir support spraveny neporiadne to nerozchodili
napr. pine s patchom, ale aj o imapoch sa hovorilo. V skratke - blbne to
ked su v Maildire spravy s '9' aj s '1' na zaciatku mena. Pripadne pozrite
na http://hico.fphil.uniba.sk/ht-maildir-billeniumbug.html

--
jozef  :-)