Communicator + Courier + Qmail

Mario Mikes mikes na hsh.sk
Čtvrtek Prosinec 6 09:00:29 CET 2001

V poslednej dobe sa mi stava , ze Netscape Communicator 4.79 mi chybne
zobrazi hlavicky mailov. Niekedy sa do nenacita zoznam subjektov ,
inokedy sa zobrazia aj precitane spravy hoci je zapnute ich filtrovanie
, datumy odoslania 1.1.1970. Po odmazani suboru courierimapuiddb z
./Maildir adresara sa to na chvilu polepsi. Courrier-imap 1.3.12 mam
istalovany cez vlastne RPM s volbou --enable-workaround ... Pouzivam
fetchmail a qmail. Bez velkych zmien mi to fungovalo asi 1 rok ...
Skusal som google i courier-imap archiv ale nic sa mi nepodarilo najst

Nevie niekto poradit ?