Rozdeleni disku 20GB

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Prosinec 6 11:40:34 CET 2001

On Thu, Dec 06, 2001 at 10:59:21AM +0100, Martin Landa wrote:
> koupil jsem novej pocitac s diskem 40GB a vyhradil jsem si cca 20GB pro
> Linux (SuSE7.1). Potreboval bych poradit jak efektivne rozdelit tento oddil
> pro linux (jestli pro /root, /home zvlast partition) a jake kapacity
> eventuelne filesystemy.

Pokud k tomu nemate nejaky zvlastni duvod nemusite disk, vyjma swapu,
delit vubec. Ja mam taky 40GB disk a rozdelil jsem jej na 5GB "/",
0.5GB swap a zbytek, tj. 34.5GB "/home".

Jako souborovy system bych zvolil ReiserFS, ktery je SuSE dobre
podporovany. Ja mam na RH Ext3.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467