Ako na LTSP

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 6 15:15:36 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 02:08:12PM +0100, Ing. Marian Belicka wrote:
> Ma niekto prakticke skusenosti s instalovanim a nastavovanim LTSP? Potreboval
> by som na to kucharku. Z original dokumentacie nie som velmi mudry. Neviem
> ako nastavit klienta tak aby bootoval pokial mozno bez HDD, FDD alebo CD ak
> je to vobec mozne (nejake eprom na ttySx alebo sietova karta s vyhradenou
> pametou). Ako to vobec funguje aby sa pracovna stanica ihned po starte
> prostrednictvom eth prihlasovala na LTSP server?
> Dakujem za akukolvek odpoved.

To je prave popsane v te originalni dokumentaci. Plus Vas mohou zajimat
dokumenty o bootp a dhcp (dynamicke pridelovani adresy/pridelovani adresy podle
cisla sitove karty), tftp (pres coz IMHO LTSP taha uvodni bootovaci obraz) a
nfs a nfsroot, pres ktere pote bezi vlastni nahozeni a provoz systemu.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz