dve a vic zvukovek

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 16:04:31 CET 2001

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> [...]

Ano, umi ja pouzivam bez problemu SB Live a IBM zvukovky.

Odkazuji se na ne pres /dev/dsp0 a /dev/dsp1 (podle poradi zavedeni modulu).

Vetsinu programu mohu konfigurovat, na kterou zvukovku maji smerovat
vystup, takze s tim nemam zadne problemy.

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague