Doplneni: Tisk na tiskarne v MS siti

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Čtvrtek Prosinec 6 15:41:54 CET 2001

- nainstalujte si samba klienta + samba common files (mate RH 7.1 CZ - je to primo v instalaci, staci vybrat balicky)
- pustte si printtool - najdete to ve "start menu" v KDE/Gnome, nebo to puste primo z konzoly (pod X)
- vytvorte novou tiskarnu, typ fronty = tiskarna Windows (SMB)
- vyplnite spravne parametry: sdileni= //jmeno_pc_s_tiskarnou/jmeno_tiskarny, IP vite co je, skupina = domena ve ktere je PC s tiskarnou, uzivatel = windows user, ktery na te tiskarne ma pravo tisknout, heslo
- spravny typ ovladace + pripadne parametry, ja jsem musel u HP4V dat Rerender postscript
Pak zkuste postscriptovou testovaci stranku - melo by to jet.
Pokud nemate X a nejaky okenicovy manager, je potreba se porypat primo v printcap, to je ale mimo me znalosti. Jinak, na tohle vsechno muzete prijit i sam (ja jsem to aspon objevil i bez manualu, jen to stalo trochu testovani)
--
Radovan Raszka