Poznamka k clankum o informacnich technologiich v Mlade Fronte Dnes

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Prosinec 6 16:31:53 CET 2001

Zdravim vsechny.
Jako dlouholety ctenar MFDNES (Prazske vydani). Dnes jsem otevrel sve
oblibene noviny a co nevidim?
Nejak mi to nedalo a tak jsem napsal na idnes na idnes.cz toto: (Cim se s
vami delim o sve postrehy). Snad mi ucastnici konference prominou toto
male "odboceni od tematu".

Vazeni
Predem bych rad chtel rici, ze jsem dlouholetym ctenarem MFDNES a dlouho
povazuji tento denik za nezavisly. Nicmene, v oblasti informacnich
technologii o tom zacinam mit pochybnosti. Posudte sami:

1) Otazka viru - Vasi redaktori pravidelne "zapominaji" uvadet, o jake
platformy se jedna, coz je dosti zavadejici. Pripominam, ze viry se
tykaji takrka vyhradne operacnich systemu MS-Windows, proc na to
neupozornujete?
2) Otazka her - neuvadite, pro jake operacni systemy jsou vami uvadene
hry urceny.
3) Zcela opomijite operacni systemy typu Unix, Linux, MAC OS a dalsi,
neni to na skodu?
4) Otazky bezpecnosti - nic ve zlem, ale hacker je obycejny domaci
kutil, vlastne urazite miliony  fandu na celem svete. Ti, co povazujete
za zlocince - se nazyvaji crackery, zkuste nahlednout do slovniku.
5) Opravdu se domnivate, ze verejnost se zajima jen o MS-Windows ?
Zacina mi tento postoj pripadat jako skryta reklama. Pevne verim, ze se
mylim.

S pranim hezkeho dne.

Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz