Poznamka k clankum o informacnich technologiich v Mlade Fronte Dnes

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:36:50 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny.
> Jako dlouholety ctenar MFDNES (Prazske vydani). Dnes jsem otevrel sve
> oblibene noviny a co nevidim?
> Nejak mi to nedalo a tak jsem napsal na idnes na idnes.cz toto: (Cim se s
> vami delim o sve postrehy). Snad mi ucastnici konference prominou toto
> male "odboceni od tematu".

> Vazeni
> Predem bych rad chtel rici, ze jsem dlouholetym ctenarem MFDNES a dlouho
> povazuji tento denik za nezavisly. Nicmene, v oblasti informacnich
> technologii o tom zacinam mit pochybnosti. Posudte sami:

> [...]

[kraceno]

Myslim, ze smysl melo uvest odkazy na ty jejich clanky, pripadne odkazy na
ty dalsi systemy, odkazy do slovniku, pripadne na pojednani o tom, ze
sireni viru na Unix like systememch je temer vyloucene.

Takhle je to akorat vykrik, s uvedenim zdroju si z toho mohli vzit
ponauceni (teda doufam).

Jak to nekdo vystihnul v diskuzi k podobnym clankum (tusim na zive.cz):

Celkem s hruzou zjistil, jake ze blaboly to novinari pousteji ven. Jelikoz
zije v oboru informacnich technologii, porovnaval, jake bludy kazi
novinari napr. v medicine a dalsich, coz on jako neodbornik vubec nedokaze
posoudit.

R.V.