odinstalování, hardware

Jan Cienciala cienciala1 na post.cz
Čtvrtek Prosinec 6 20:44:42 CET 2001

Dobrý den,
koupil jsem si Vaši distribuci Redhat linuxu 7.0 a zajímalo by mě, jak ho mám odinstalovat, aby se pak daly nainstalovat Windowze.
Už jednou jsem měl tuto distribuci linuxu nainstalovanou, ale potřeboval jsem mít počítač v provozu a neměl jsem čas zabývat se konfigurací, atd...
Nevěděl jsem jak se to odinstalovává, a tak jsem "natvrdo" udělal "C:>format C:". Moc jsem si nepomohl, protože windowze nainstalovat nešly a diskové oddíly jsem musel odstranit až pomocí nejnovější verze ňejákého programu.
Dále bych potřeboval vědět jestli mi pod linuxem "pojede" můj modem WellFM-56PCI-RWM, a kde můžu sehnat ovladače a to samé o mé vypalovačce HP cd writer 8200 series (je to externí USB vyplovačka).
Předem děkuji,Jan Cienciala

---
V.I.P. Chat - Miro Zbirka
11.12.2001 od 14:00 na