Re: odinstalování, hardware

Jiří Syrový ca253156 na worldonline.cz
Čtvrtek Prosinec 6 20:57:11 CET 2001

| Dobrý den,
| koupil jsem si Vaši distribuci Redhat linuxu 7.0 a zajímalo by mě, jak ho
mám odinstalovat, aby se pak daly nainstalovat Windowze.
To není ani potřeba odinstalovavat - stačí disk před instalací Linuxu
rozdělit pomocí Diskového druida -> ve volbě typu instalace - vlastní a nebo
pokud chcete Linux opravdu odstranit tak:
boot W98CD
fdisk
nakonfigurovat
fdisk /mbr
format c: /s
a nebo použít na rozdělení KOMERČNÍ program, ale osvědčený PQ Partion Magic
| Už jednou jsem měl tuto distribuci linuxu nainstalovanou, ale potřeboval
jsem mít počítač v provozu a neměl jsem čas zabývat se konfigurací, atd...
| Nevěděl jsem jak se to odinstalovává, a tak jsem "natvrdo" udělal
"C:>format C:". Moc jsem si nepomohl, protože windowze nainstalovat nešly a
diskové oddíly jsem musel odstranit až pomocí nejnovější verze ňejákého
programu.
Tím jste si moc nepomohl, protože Linux byl nainstalován na jiné
partion(diskovém oddílu než Windows)
| Dále bych potřeboval vědět jestli mi pod linuxem "pojede" můj modem
WellFM-56PCI-RWM, a kde můžu sehnat ovladače a to samé o mé vypalovačce HP
cd writer 8200 series (je to externí USB vyplovačka).
Jestli půjde modem bych se podíval na http://www.idir.net/~gromitkc/ -
ovladače pro Winmodem a USB vypalovačka - hw.penguin.cz - možná něco najdete