Vyvoj Linuxu - ehm, tedy evoluce

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Prosinec 7 08:24:41 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Zajimalo by mne, zda si pri tom uvedemoval, ze Brownuv pohyb je zpusob,
> jak stravit vetsinu casu pohybovanim se v kruzich, coz je nejen krajne
> neefektivni metoda, jak se dostat z bodu A do bodu B, ale i krajne
> neefektivni metoda, jak prozkoumat okoli bodu A a najit nejlepsi smer. :)

Filosofovani mne vzdycky oslovi...;-)
Nevzpominam si, ze by Brownuv pohyb mel nejaky vztah ke kruhu, jedine snad
v kulate nadobe. Nicmene, kdyz body A i B lezi na kruznici, dalo by se o
efektivite uvazovat. A jestlize jste v bode A, jste si jist, ze URCITE se
potrebujete dostat do bodu B? Neni to bod C, ktery je blizko B? To se
muzete dovedet po mnoha "kopancich" na ceste z bodu A. Ale nemyslim si, ze
se jedna ciste o Brownuv pohyb, rekl bych, ze je tam jeste neco jako
magneticke pole:-)
Omlouvam ze zejmena vsem modemistum.
--
Zdravi Jaroslav Honsa.