Poznamka k clankum - Bill Gates

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Prosinec 7 08:46:55 CET 2001

> To je ten sasek (pardon vizionar), ktery tvrdil, ze 640kB musi stacit
> kazdemu a ze Internet je neco horsiho nez underground a ze jedina cesta
> vpred je MS Network? (V roce 1996 (behem 1.5 mesice) doslova obratil o
> 180 stupnu)

Prave pro ten jeho obrat me zarazil ten "otec Internetu".

Nicmene, pan Bill Gates je nepochybne velka postava ve svete pocitacu
a jejich rozvoje. Pokud si uvedomite, jak se s pocitaci (ted nemyslim PC)
komunikovalo drive a jak jsou s lidmi v kontaktu dnes.
Jeho prinos ale nejsou Windows, ale tah na rozvoj techniky PC.
Protoze, kdyby pocitace nemeli klikaci rozhrani, tak jich
je na stolech "beznych uzivatelu" velmi malo.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz