Poznamka k clankum o informacnich technologiich v Mlade Fronte Dnes

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Prosinec 7 09:52:17 CET 2001

On Fri, Dec 07, 2001 at 09:14:15AM +0100, Miroslav Pragl wrote:

> gopher server je (byl) IMHO soucasti NT4 IIS

 O to mi neslo, slo o to videl-li/pouzival-li to nekdy, protoze to bylo
 neco co existovalo jeste prednim nez on "stvoril" Internet. Nemluve o
 tom, ze pro Internel byl prinosem hlavne Netscape, ktery mel narozdil
 od Billa vizi a nebal se za ni jit. M$ naskocil jen do jiz jedouciho
 vlaku a trosku prebarvil par vagonu do nekolika ve sve podstate
 hnusnych barev a odstranil funkcni brzdy tak, aby vse bylo
 jednoduche, automaticke, virove, krasne...

 Je opravdu na zamysleni jak moc se da verit medialnim informacim
 pokud jsou ze vsech oblasti tak korektni a overene jako je to u IT...

            Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/