odinstalování, hardware

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Prosinec 7 20:09:21 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Jan Cienciala wrote:

> Dobrý den,
> koupil jsem si Vaši distribuci Redhat linuxu 7.0

Moji asi ne :-)

> a zajímalo by mě, jak ho mám odinstalovat, aby se pak daly nainstalovat
Windowze.

Chceš zase přejít na ten šmejd ? :-(((

Jednoduše jako root spusti fdisk a smaž všechny oddíly s linuxem z disku,
nezapomeň to zapsat na disk.

Windozácký fdisk nedokáže smazat některé oddíly které linux udělá a tím
pádem většinou není místo na HD pro win.

> Už jednou jsem měl tuto distribuci linuxu nainstalovanou, ale potřeboval jsem mít počítač v provozu a neměl jsem čas zabývat se konfigurací, atd...
> Nevěděl jsem jak se to odinstalovává, a tak jsem "natvrdo" udělal "C:>format C:". Moc jsem si nepomohl, protože windowze nainstalovat nešly a diskové oddíly jsem musel odstranit až pomocí nejnovější verze ňejákého programu.

Protože fdisk z win je šmejd a neumí smazat některé cizí oddíly.
A formát c: ti nepomůže protože linux nepoužívá fat takže tam žádný oddíl
s fat který by se dal sformátovat není.

> Dále bych potřeboval vědět jestli mi pod linuxem "pojede" můj modem WellFM-56PCI-RWM,

To nevím - modem neznám takže neporadím.
Jinak externí na com port fungují.

> a kde můžu sehnat ovladače a to samé o mé vypalovačce HP cd writer 8200
> series (je to externí USB vyplovačka).

Nevím.
Jinak je to skutečně na USB ??

> Předem děkuji,Jan Cienciala

|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |