Linux zdechne pri zavadeni lpd..

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Neděle Prosinec 9 10:07:45 CET 2001

Dobry den,
vcera mi zacal stroj delat velice zajimave veci -  na Linux je povazuji
za neprijatelne "stochasticke" a nejsem na ne zvykly. Pri zavadeni
systemu se system zavade, opravdi disky (protoze jsem jej musel pred tim
resetovat) a zavadi dalsi démony: httpd, mysql atd. az dojede na lpd,
VYTUHNE. Nasleduje reset, znova opraveni disku, znova vsechno probehne az
na ten lpd. Jindy se stane, ze se ani neprojede check BIOSu, proste
vytuhne na "Checking VDRAM". Kdyz zapnu ted po radnu stroj, bezi - je asi
studeny. V HW jsem nic nemenil. Myslite, ze to muze byt zdrojem? Ze by
tak pomalicku a obcas vynechaval?? Hmmm, no nevim.