Linux zdechne pri zavadeni lpd..

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 12:43:56 CET 2001

On Sun, 9 Dec 2001, Martin [ISO-8859-1] Kamín wrote:

> Dobry den,
> vcera mi zacal stroj delat velice zajimave veci -  na Linux je povazuji
> za neprijatelne "stochasticke" a nejsem na ne zvykly. Pri zavadeni
> systemu se system zavade, opravdi disky (protoze jsem jej musel pred tim
> resetovat) a zavadi dalsi démony: httpd, mysql atd. az dojede na lpd,
> VYTUHNE. Nasleduje reset, znova opraveni disku, znova vsechno probehne az
> na ten lpd. Jindy se stane, ze se ani neprojede check BIOSu, proste
> vytuhne na "Checking VDRAM". Kdyz zapnu ted po radnu stroj, bezi - je asi
> [...]

Pokud to někdy neprojde ani přes bios PC tak hledejte HW závadu.
Skontrolovat konektory - kabely - ram - chladiče atd...
Vytáhl bych baterku aby se vynuloval bios.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |

Daląí informace o konferenci Linux