Poznamka k clankum - Bill Gates

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Prosinec 9 21:18:13 CET 2001

On Sun, 09 Dec 2001 15:31:46 CET, Petr Klimovic wrote:

:  SM> Rozdiel produktivity s relativne dobre napisanymi frameworkami
:  SM> oproti systemu "kazdy pes jina ves" je radovy.

: Ale to vse, co jsi popsal neni o tom, ze ti v linuxu chybi vlastni
: vyvoj. Ty jsi psal o tom, ze ti v linuxu chybi nektere technologie,
: ktere ma MS.

Uviedol som _priklady_, kde komercny svet (napr. MS) urobil nieco
noveho, co vyvoj posunulo dopredu. Objektivne posunulo v oblasti,
ktoru ja povazujem za dolezitu (Tvoj pohlad moze byt samozrejme iny).
V open source svete mi takyto vyvoj chyba a tvrdim, ze z objektivnych
pricin k nemu ani dochadzat nebude.

Zdravi
--
                                   Stano