Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

Radek Bulava radek.bulava na pvt.cz
Pondělí Prosinec 10 13:18:24 CET 2001

musil na sm-net.cz wrote:

> Aiee, killing interrupt handler
>
> Kernel panic: Attemp to kill the idle task!
>

> In swapper task - not sync
>

> Ze služeb běží SuSE firewall
> a routování, počítač nabíhá naprosto bez problémů, a síť i routování
> funguje bez problémů. Díky
>
> V konferenci bylo akorát řešení typu přečti te si
> /usr/src/linux/Documentation/oops-tracing.txt
> tam ovšem nic není co by řešilo můj problém :(
> Potřeboval bych nějaké praktické rady. typu vyměň procesor nebo chce to jádro xxx apod.

tak to vas potesim. obevovalo se to pred casem u kolegy.

<cite>
 > ta hlaska je napadne podobna tomu co jsme kdysi resili u tebe...
 > nepamatujes cim to bylo?

Jo, to bylo tehdy, kdyz jsem mel K6 a nevedel jsem jak na desce nastavit
spravne voltage a frekvenci, protoze to nebylo radne dokumentovane. Nastavil
jsem to tenkrat podle Tvoji desky a spravilo se to...

   Viktor
</cite>

jen doplnim, ze se to zacalo obevovat po preinstalovani distribuce - tedy
take vymene kernelu. par minut to vzdy bezelo... nekdy i hodinu a pak buch!

o jaky kernel se tehdy jednalo uz ale asi nikdo nezjisti... je to davno.

hodne stesti.
--
Radek Bulava                                    radek.bulava na pvt.cz
Registered linux user #240237