Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

musil na sm-net.cz musil na sm-net.cz
Pondělí Prosinec 10 11:52:04 CET 2001

Mám trošku větší problém. Asi 14 nazpět nám klekl disk na serveru (router) nic neobvyklého byl už starší, záloha samozřejmně není :)
Tak sem znovu nainstaloval SuSE 6.4 předtím tam byla 6.0
Server slouží jen jako router.
Je tam procesor WinCHip 200MHz, 32MB, a tři síťové karty z toho jedna se neopužívá
Ale problém je v tom že asi po dvou dnech jde do kytek.
Nejdříve vypíše stav registrů procesoru
a pak následující hlášku:
Aiee, killing interrupt handler

Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

In swapper task - not sync

Ze služeb běží SuSE firewall
a routování, počítač nabíhá naprosto bez problémů, a síť i routování
funguje bez problémů. Díky

V konferenci bylo akorát řešení typu přečti te si
/usr/src/linux/Documentation/oops-tracing.txt
tam ovšem nic není co by řešilo můj problém :(
Potřeboval bych nějaké praktické rady. typu vyměň procesor nebo chce to jádro xxx apod.

S pozdravem

                            Stan.

e-mail: musil na sm-net.cz
icq:  99123549