tisk dvi

Klimes Marek xklime09 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 10 17:14:32 CET 2001

Dobry den,
mam Linux RedHat6.2 a mam problemy s tiskem souboru dvi. Pokud pouziji:
lpr xxx.dvi, tak mi dany soubor sice vytiskne, ale bez obrazku (pritom v
prohlizeci tam jsou videt i ty obrazky, po prevedeni pomoci dvips na ps to
je OK). Vynecha obr, takze mistonich je prazdne misto, ale nazev a popis
tam je.....pokud pouziji: lpr -d xxx.dvi tak mi tiskne spoustu nesmyslnych
znaku.......tiskarnu mam HP DeskJet670c a v printtool jsem dal filter
HPDeskjet .../6xxC.
Muzete mi prosim poradit cim by to mohlo byt ?
Dekuji, Marek.

P.S. Dvips nechci pouzivat, protoze kdyz vytisknu ps tak pisma a cary jsou
silnejsi nez kdyz vytisknu dvi, takze vysledny vytisk vypada hur.....