Linux zdechne pri zavadeni lpd..

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pondělí Prosinec 10 19:08:18 CET 2001

On Sun, 09 Dec 2001 10:07:29 +0100, "Martin Kamín" <martinkamin na quick.cz>
wrote:

> vcera mi zacal stroj delat velice zajimave veci -  na Linux je povazuji
> za neprijatelne "stochasticke" a nejsem na ne zvykly. Pri zavadeni
> systemu se system zavade, opravdi disky (protoze jsem jej musel pred tim
> resetovat) a zavadi dalsi démony: httpd, mysql atd. az dojede na lpd,
> VYTUHNE. Nasleduje reset, znova opraveni disku, znova vsechno probehne
> az na ten lpd.
Presne to mi delalo kdyz jsem "odstranil" pri startu spusteni device na
ktere je spousteni lpd vazane - mam HP-OJ G-55 a "driver" ptal-init se
spousti pri bootu. Protoze jsem tisknul zridka a nebavilo me porad
spoustet tiskarnu pri bootovani linuxu, "vyhodil" jsem inicializaci ze
"startovacich" skriptu s tim, ze to spustim rucne v pripade potreby. Jenze
po rebootu linux vytuhnul na lpd. Kdyz jsem to vratil zpet, vsechno
pracuje bez problemu (jen to tiskarmu musim zapinat).

MZ

--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/