Eps -> png

Jan Houstek Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 11 00:59:45 CET 2001

Chci zautomatizovat $SUBJ. Snazil jsem se zkrotit ghostscript a nalezl
jsem zarizeni pnggray (jde o cerobile obrazky). Problem je jednak v tom,
ze bych chtel aby to pouzilo BoundingBox, coz se mi nejak nedari (misto
toho to udela celou A4) a jednak bych rad antialiasing a to nejlepe
pres podvzorkovani (vyrastrovani ve vetsim rozliseni a pak dopocitani sedi
v mensim rozliseni). x11alpha pouziva nejaky jiny algoritmus, napr. kdyz
se protinaji 2 cerne cary tak kolem te horni jsou tenke sedive prouzky a
to neni ono.

Nejradeji bych reseni jen pres ghostscript, ale pripadnemu zarazeni jeste
nejakeho pomocneho filtru bych se nebranil.

Predem dik za namety.
Honza Houstek