Pouzivani zkratek (bylo RE: Poznamka k clankum - Bill Gates)

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Úterý Prosinec 11 14:53:19 CET 2001

Dik za skoleni z cestiny !
Kde berete jistotu, ze to nebyl preklep ;-) ?!?!
Proc mate pocit, ze mi adresat nestoji za to ?!?! To bych snad nepsal.
Dotkl se Vas osobne nejak obsah meho prispevku ?!?!
Proc nezmenite %subj% ?!?!

Martin

BTW: - Co je to suck ?? Nemel bych se urazit ? ;-))