Pouzivani zkratek (bylo RE: Poznamka k clankum - Bill Gates)

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Úterý Prosinec 11 15:15:22 CET 2001

> Dik za skoleni z cestiny !
> Kde berete jistotu, ze to nebyl preklep ;-) ?!?!

protoze tam byly 2 chyby (y misto a a chybela tecka)

> Proc mate pocit, ze mi adresat nestoji za to ?!?! To bych snad nepsal.

Protoze nas to tak ucila blahe pameti prof. Stryalova na gymnasiu a co ona
rikala byla a je pravda.

> Dotkl se Vas osobne nejak obsah meho prispevku ?!?!

Osobne rozhodne ne, jen tro drasa zbytky meho gramatickeho citeni (ale zato
hodne)

> Proc nezmenite %subj% ?!?!

Protoze jsem liny

> Martin
>
> BTW: - Co je to suck ?? Nemel bych se urazit ? ;-))

suck - "stoji za h...o" (Windows sux), antonymum rules "je boozi" (Linux
rulez)

MP