SuSE 7.3: Chyby řešené i nevyřešené

Libor Dub libor_dub na email.cz
Úterý Prosinec 11 16:04:58 CET 2001

Stáhl jsem si FTP distribuci SuSE 7.3 z internetu a rád bych se podělil o zkušenosti s její instalací. Předtím jsem používal zakoupenou distribuci SuSE 7.2 CZ Proffesional.

UPGRADE 7.2 -> 7.3
==================
Upgrade (boot z diskety -> ... -> Aktualizace stávající instalace Linux)bych úplně odsoudil - ačkoli jakýsi kopírování nových balíčků proběhlo, systém nebyl v požadované míře aktualizován a navíc systém obsahoval řadu chyb:
  - nefunkční čeština
  - po doinstalování nefungovalo přepínání znakových sad na klávesnici za pomocí klávesy ALT, a přepínání z apletu (indikátoru) na panelu se kouslo na anglické verzi a nešlo již přepnout
  - řada aplikací se neaktualizovala na novou verzi
  - ...bylo by toho víc, nevzpomínám si.

NOVÁ INSTALACE
Nová instalace zaručuje kvalitní upgrade na 7.3, ovšem pouze za předpokladu, že budete při instalaci pozorní a v YaSTu provedete všechny úkony, spjaté s instalací (volba jazyka, znakové sady, okenního manažeru,...), v opačném případě očekávajte následující komplikace:
  - Linux se Vám spustí pouze v textovém režimu
  - prostředí bude v angličtině a nepůjde nastavit čeština
  - již zmiňované problémy s českou klávesnicí a s klávesnicí obecně

---
Počítačové překvapení pod Váš stromeček: http://www.gcsystem.cz/darecek
a k tomu knižní hit roku: http://www.stansemilionarem.com/vanoce