SuSE 7.3: Chyby řešené i nevyřešené

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 11 16:58:38 CET 2001

On Tue, 11 Dec 2001, Libor Dub wrote:
> Stáhl jsem si FTP distribuci SuSE 7.3 z internetu a rád
> bych se podělil o zkušenosti s její instalací. Předtím jsem používal
> zakoupenou distribuci SuSE 7.2 CZ Proffesional.
>
> NOVÁ INSTALACE
> ==============
> Nová instalace zaručuje kvalitní upgrade na 7.3, ovšem pouze za
Nova instalace != upgrade (to je ale jenom detail...)

> předpokladu, že budete při instalaci pozorní a v YaSTu provedete všechny
> úkony, spjaté s instalací (volba jazyka, znakové sady, okenního
> manažeru,...), v opačném případě očekávajte následující komplikace:
>   - Linux se Vám spustí pouze v textovém režimu
Myslim, ze je logicke, ze se bude spoustet textovy rezim, kdyz misto
spousteni grafickeho prostredi zaskrtnete spousteni textove konzole.
>   - prostředí bude v angličtině a nepůjde nastavit čeština
Myslim, ze je logicke, ze se bude spoustet anglicke prostredi, kdyz misto
ceskeho prostredi zaskrtnete anglicke prostredi.
>   - již zmiňované problémy s českou klávesnicí a s klávesnicí obecně
dtto

Na zacatku mailu, jste napsal, ze se chcete podelit o zkusenosti, ale proc
jste zvolil subject: "SuSE 7.3: Chyby řešené i nevyřešené" mi nejak unika
a veta "...v opačném případě očekávajte následující komplikace" je take
pomerne dost zavadejici, protoze se nejedna o chyby ani o komplikace
zpusobene firmou SuSE, ale o pouhe neprecteni si navodu (ktery je podle
nedavneho threadu nejlepsi a pro zacatecniky nepostradatelny).

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..