Ladislav Zajicek - osamely bezec?

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pondělí Prosinec 10 20:46:26 CET 2001

Zdravim,

,+---[ Dne pondělí 10. prosinec 2001 01:23 Ladislav Dobias napsal(a) ]---+'
|  Jiz v roce 1990, tedy v roce, kdy jsem o PC XT a AT pouze
|  slysel, zacal vydavat v TeXu (presneji v LaTeXu) casopis Bajt,
|  jehoz prvni cislo prave ted drzim v ruce. V nem take pise,

Tu grafickou upravu by mu dnešní časopisy mohly závidět, jednoduché,
přehledné, prostě vítězství obsahu nad formou :)

|  ze 10 let vedl Sekci mlade hudby - coz sice nevim co je,
|  ale asi nejaky casopis s hudebni tematikou.

Jak sem se dočetl, Sekce mladé hudby bylo sdružení, které pořádalo koncerty
(prý takový protipól Jazzové sekce)

|  Stejne tak jsem se z Bajtu dozvedel i o Linuxu v roce
|  1994 - clanek tam napsal 'Anonym'. Priznejte se, kdo z vas
|  to byl? :-) Byl pomerne prehledne napsany - bylo tam o
|  Linusovi a Minixu, FSF a GNU, XFree... Psalo se tam o jadre
|  0.99p115. A chystala se 1.0 :-)

Jojo, přesně to si pamatuji. Měl jsem doma leták od nějaké brněnské firmy,
která nabízela Slackware na 60-100 disketách. Já jsem tedy instaloval
později, až když jsem měl CDROMku a bylo to z CD z Computerworldu, kde byl
také nějaký Slackware.

,+---[ Dne pondělí 10. prosinec 2001 08:38 Milan Kerslager napsal(a) ]---+'
|  Byl konfliktni zejmena kdyz si vymyslel nesmysly (at uz technicke nebo
|  lekarske) nebo kdyz mel priznat svoji chybu (napr. zustal dluzen vsem
|  predplatitelum Bajtu a ani se nenamahal se nejak s nimi vyrovnat).

Je to pravda, měl jsem tam u něj přibližně 600Kč (což pro mě jakožto
základoškoláka bylo celkem dost) a na poštu neodpovídal.

,+---[ Dne pondělí 10. prosinec 2001 09:54 Radek Vybiral napsal(a) ]---+'

Také musím poděkovat.

Pavel Jisl

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-