Ladislav Zajicek - osamely bezec?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Prosinec 10 09:54:22 CET 2001

On Mon, 10 Dec 2001, Ladislav Dobias wrote:

> Stejne tak jsem se z Bajtu dozvedel i o Linuxu v roce
> 1994 - clanek tam napsal 'Anonym'. Priznejte se, kdo z vas
> to byl? :-) Byl pomerne prehledne napsany - bylo tam o
> Linusovi a Minixu, FSF a GNU, XFree... Psalo se tam o jadre
> 0.99p115. A chystala se 1.0 :-)
>
> Tento clanek byl asi hlavni popud, proc jsem si za rok na
> svuj prvni (nepocitam ZX Spectrum) pocitac Pentium 60MHz
> nainstaloval Linux. Jadro bylo tehdy 'slavne' 1.2.13 :-)
> Opet to byl tedy Bajt (a tedy i Ladislav Zajicek).

Tak presnym zpusobem se na me "podepsal" Bajt take.
Pamatuji si, ze na zaklade fakt dobre napsaneho clanku, jsme spolecne s
kamaradem sehnali potrebnych 40 disket a zacli to stahovat po lince, ktera
mela tehdy kapacity 64kb a byla na ni pripojena cela VSB V Ostrave.

roce 1995 nejak Bajt zkrachoval nebo co (nevim
presne), a > asi v roce 1996/7 zacaly vychazet kratke zpravy o vyvoji
> Internetu - News on 'Net. Tyto bych doporucil vsem, kdo je
> necetli - podivejte se na ne, pripomenou Vam historii:
> souboj browseru, vznik MP3, DivX :-), soud
> s Microsoftem...

Tak to je presne, pokud jsem si chtel precist zajimave nazory na zpravy,
ktere se objevuji na Inetu, tak jsem si vzdy precetl NoN temer cele.
Opravdu ty komentare a nazory byly velmi originalni, na hodne veci mel
nazor pomerne kriticky, se kterym hodne lidi nesouhlasilo, ale temer vzdy
na tom bylo neco pravdy.

> To je ve strucnosti vse, co vim o 'elzetovi'. A jeste
> jednou bych mu chtel za vse podekovat - hlavne, ze me
> privedl k TeXu a Linuxu...
>
> Diky...

Ja dekuji za ten Linux, opravdu me poznamenal na cely zivot...

	Radek Vybiral