Poznamka k clankum - Bill Gates

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Prosinec 12 07:48:02 CET 2001

>         Vadi mi, kdyz se z faktu, ze vetsina PC pouziva system
> Microsoftu vyvozuje, ze jde o tupe stado, ktere je masirovane reklamou
> a proto pouziva tento OS.

ludia radi zaokruhlujo a ked to nezaokruhlim tak mi vyde ze vedsina ludi
je tupe stado a to nielen co sa tika MS ale aj inich casti zivota.

> Vetsina lidi (podle meho nazoru) pouziva tento OS k plne
> spokojenosti, protoze jim je jedno, ze to obcas spadne, je nezajima
> ani bezpecnost, dokonce jim ani nevadi kancelarsky balik office - je
> zajima jednoduchost a s tim jim Microsoft vysel vstric.

No ja sa vedsinou stretavam z tym ze ludia nato nadavaju ale este jednim
dichom dodavaju ze nic ine nieje tak to musia vydrzat.

> A problem serveru neni problem vetsiny uzivatelu, dokonce tu nedavno
> byl obhajovan nazor, ze server a jeho sprava je veci odborniku.

skoda ze to nevie vedsina ludi co zamestnava systemakov.

>         Ad licencni smlouvy - omlouvam se, ale patrim ke skupine lidi,
> kteri po precteni licencni smlouvy nevi, ze je protizakonna. Domnivam
> se, ze o tom rozhoduje soud a ten i rozhodne o jeji naprave.

nie v zakone je to ze cokolvek v zmluve protireci zakonu je automaticky
neplatne. Takze ja mozem mat doma jednu originalku MS WIN a 30000 kopii
ale pokial mam win len na jednom PC tak mi moze vyliezt na hrb ;) lebo
mam pravo na kopie (nieje definovane kolko ich moze bit)

> Ackoliv nekolik soudu Microsoft prohral, mam bohuzel pocit, ze znich
> vychazi jako vitez.

ani moc nie.

> Jenom na okraj - opravdu se domnivate, ze lide  pouzivajici vyrobky
> Microsoftu ctou licencni smlouvu, nebo si myslite, ze odkliknou Y?

V to dufal aj MS a potom maly problemy zo svojou licenciou na .NET

>         Nekupovat to je pravo, ktere vetsina nechce vyuzit, protoze ji
> tento system vyhovuje a nevim proc nam to vadi.

poviem to obrazne:
Hracom nevadi ked niekdo vyhrava vadi im ked niekdo vyhrava preto ze
podvadza.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"