externi ISDN Fritz pres USB

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Středa Prosinec 12 13:01:32 CET 2001

Horák Daniel wrote:

> K tomuto HW jsem se dostal taky a zatim jsem byl schopen zjistit toto (bez zaruky):
> - u firmy AVM se "pristroj" se jmenuje Fritz!X USB/PC, spojeni pres seriovy port neni v Linuxu podporovane
> - nutne jsou drivery z ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzx.usb/linux/
> - defaultne existuji pro Suse 7.0 - 7.2, ale protoze je vse dostupne jako zdrojak, mely by fungovat se vsemi jadry 2.4.x (sly prelozit 2.4.16), o 2.2 tam pisou, ze uz nejsou v novych driverech podporovany
> - jsou potreba user-space toolsy + libcapi
> - nepouziva se isdn4linux, ale capi4linux

Diky za odpoved,

uz jsem se postupne dostal taky k tomuto zjisteni, patchuji
kernel (vcera vecer) a zkousim to rozjet. Dnes jsem si postahoval
vsemozne informace (doma to ted nejde, dokud to nerozjedu :),
takze se do toho po vecerech obuji.

Dle dokumentace na tom ftp se da ocekavat uspech, takze prace
je vyrazne optimistictejsi nez v dobe, kdy jsem ten dotaz psal.

Jedine, cim si (zatim) nejsem jist, je, zda se ten podstatny
modul (fxusb) spusti (to zjistim az doma), protoze se mi zda,
ze k nemu tam zdrojaky nejsou (nebo nejsou na prvni pohled
patrne). Je-li to v tom src.drv ... uvidim.

Az dospeji k cili, rozhodne detailne sepisu, jak se to podarilo.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz