Zvuk v xawtv s kartou AIW128

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Prosinec 12 14:01:34 CET 2001

> Známýmu ATI All in Wonder 32 AGP střídavě chodila (RH 7.1 ano, Suse ne),
> můžu se poptat, jakej je aktuální stav.
>
> Typl bych si, že ta karta má vlastní čip na dekódování zvuku (určitě víte
> jak to zjistit, když tak www.ati.com), pravděpodobně něco jako mspXXXX.
> Pak bude problém přesně jak jste naznačil, asi v modules.config: hledal
> bych tam řádek s mspXXXXX a pokud tam není, doplnil bych ho (podle
> nějakýho vzoru nebo readme) případně bych to odkomentoval (v SuSE tam je,
> stačí ho odkomentovat, v RH 7.1 ale tvůrci tyto pomůcky nedoplnili).

Zvuk jsem jiz rozbehal, ale bohuzel slo cirou nahodu a dodud jsem nenasel
pricinu:
Pouzil jsem puvodne drivery ATI-4.0.2 a RH 7.1 - zvuk nesel. Potom jsem
zkusmo pouzil verzi driveru ATI-4.1.0 (nedbaje varovani, ze verze driveru
musi odpovidat verzi XFree) a samozrejme Xserver jiz nenastartoval.
Preplacnul jsem to tedy puvodni verzi 4.0.2 a ejhle najednou to zvuci! Musim
akorat po spusteni xawtv v eho ovladacim menu popotahnout posuvnik "volume".
Parametr "mixer" v ~/.xawtv na to nema zadny vliv a tak jsem jej
zakomentoval.
IMHO verze ovladacu ATI-4.1.0 po sobe neco zanechala co 4.0.2 neprepsala.
Nyni musim zjistit co. Alevt nadale nefunguje.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz