Zvuk v xawtv s kartou AIW128

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Prosinec 12 16:44:10 CET 2001

On Wed, 12 Dec 2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Zvuk jsem jiz rozbehal, ale bohuzel slo cirou nahodu a dodud jsem nenasel
> pricinu:

> zakomentoval.
> IMHO verze ovladacu ATI-4.1.0 po sobe neco zanechala co 4.0.2 neprepsala.
> Nyni musim zjistit co. Alevt nadale nefunguje.

Az to budete mit, dejte vedet i mne, nebo rovnou do konference.
Ja mam AIW128 AGP a na standardni instalaci RH7.1CZ mi chodi
X jsou 4.0.3-5

(stacilo do XF86Config-4 dat

Load "v4l"

a bylo to - xawtv je 3.62 .

Zvuk mi sice chodi, ale musim to ovladat pres Xmixer (a je to pripojene
kablem zezadu do zvukovky AUX IN" a po vypnuti xawtv mi stale hraje
televizni zvuk.  Zajimave ze GATOS s touto kartou na starsich RH chodil
bez problemu i ovladanim zvuku.
Mozna to delam blbe - necham si poradit.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *