Zbytecne thready

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Prosinec 12 15:38:10 CET 2001

   From: David Tok <theo na coolnet.cz>
   Date: Wed, 12 Dec 2001 14:23:57 +0100 (CET)

Zdravím,

   >   doufam, ze timto dopisem nezalozim neco podobne, nez co je posledni
   > dobou v mode. Navrhoval bych zalozeni mailinglistu drbakov na linux.cz
   > a tam presunovat ruzne debaty ohledne srovnavani windows, linuxu
   > a jablek, gates vs linus a podobne thready, ktere me (a myslim ne jen
   > me) uz nebavi mazat.

ano, myslím, že tohle je výborný nápad. Navrhuji však discuss na linux.cz.

Poslední dobou sám na sobě pociťuji, že se mi nevyplatí tuto konferenci
(v takovém stavu jako je nyní) číst a věnuji jí tedy maximálně pět minut
denně a to ještě nepřímo, kdy se ptám kolegů a kamarádů, co se dnes
dělo... A to není dobré.

Myslím, že konec roku je k tomuto rozdělení více než vhodným datem!
--
Pavel Janík

I'm glad that Emacs is bigger and more open than some of the people who use
it.
                  -- Tony Reed in gnu.emacs.help