Zbytecne thready

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Prosinec 12 18:16:30 CET 2001

On Wed, Dec 12, 2001 at 03:38:10PM +0100, Pavel Janík wrote:

>    From: David Tok <theo na coolnet.cz>
>
>    >   doufam, ze timto dopisem nezalozim neco podobne, nez co je posledni
>    > dobou v mode. Navrhoval bych zalozeni mailinglistu drbakov na linux.cz
>    > a tam presunovat ruzne debaty ohledne srovnavani windows, linuxu
>    > a jablek, gates vs linus a podobne thready, ktere me (a myslim ne jen
>    > me) uz nebavi mazat.
>
> ano, myslím, že tohle je výborný nápad. Navrhuji však discuss na linux.cz.
>
> Myslím, že konec roku je k tomuto rozdělení více než vhodným datem!

Jsem rád, že je tohoto názoru i někdo, kdo zná Yenyu osobně a může zkusit
na správce konference tlačit přímo (a jak se tak koukám do Cc:, tak už to
děláš). :-)

Nicméně já se k tomuto připojuji a doufám, že discuss na linux.cz už konečně
vznikne.

> Pavel Janík

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds