SoundBlaster 16 v SuSe 7.2 vyreseno - castecne

Petr Hodan thalez na admins.cz
Čtvrtek Prosinec 13 00:50:28 CET 2001

DD,

> osobne jsem mel podobny problem v SUSE,
> s ISA VIBRA16 (100% compatible SB16) nonPnP
> si ALSA drivery neporadi, bylo to na mrtvici,
> jedna z nejbeznejsich karet sve doby a neumi ji to ...
> YaST2 mel nejake nepochopitelne duvody
> k ignoraci mnou zapsanych parametru,
> nakonec jsem vymekl, rezignoval na ALSA drivery
> a opsal nastaveni z RH k pouziti kernel driveru.

Mozna Off-topic. Ja tuhle zvukovku taky mel, je specificka tim ze ma dva
8-it DMA kanaly misto jedno 8-bit a jednoho 16-bit. Behala dobre jako SB
Pro. Je pro ni dokonce cely HOWTO, myslim ze se jmenuje SB-VIBRA-HOWTO.

Petr