Zbytecne thready

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 13 09:20:36 CET 2001

Marcel Kolaja wrote:
: On Wed, Dec 12, 2001 at 03:38:10PM +0100, Pavel Janík wrote:
:
: >    From: David Tok <theo na coolnet.cz>
: >
: >    >   doufam, ze timto dopisem nezalozim neco podobne, nez co je posledni
: >    > dobou v mode. Navrhoval bych zalozeni mailinglistu drbakov na linux.cz
: >    > a tam presunovat ruzne debaty ohledne srovnavani windows, linuxu
: >    > a jablek, gates vs linus a podobne thready, ktere me (a myslim ne jen
: >    > me) uz nebavi mazat.
: >
: > ano, myslím, že tohle je výborný nápad. Navrhuji však discuss na linux.cz.
: >
: > Myslím, že konec roku je k tomuto rozdělení více než vhodným datem!
:
: Jsem rád, že je tohoto názoru i někdo, kdo zná Yenyu osobně a může zkusit
: na správce konference tlačit přímo (a jak se tak koukám do Cc:, tak už to
: děláš). :-)
:
: Nicméně já se k tomuto připojuji a doufám, že discuss na linux.cz už konečně
: vznikne.
:
	Poslete mi prosim navrh upravy Meta-FAQ teto konference,
kde se bude specifikovat co presne patri do linux na linux.cz a co do
pripadneho discuss na linux.cz. Uvitam i navrh Meta-FAQ nove konference.

	Pokud se vam podari jasne vyspecifikovat rozdil mezi temito
dvema konferencemi, nebudu proti zrizeni discuss na linux.cz.

-Y.

Having your own personal custom language dialect might be tempting but it is
normally something only the lisp community do.                    (Alan Cox)