BG: kam to ten fetchmail strka :-))?

Jiri Cvrk cvrk na mistral.cz
Čtvrtek Prosinec 13 10:56:11 CET 2001

Dd,
>Nainstalujte balicek xinetd. Nastrojem ntsysv povolte jeho spousteni po
>startu a povolte v nem take sluzbu ipop3. Pote pujde Outlookem stahnout
>pomoci protokolu POP3 z uctu novak postu.

>Posta je ve schrance uzivatele novak (is novak here).

diky. Nainstaloval jsem xinetd, povolil jeho spousteni a zadanim

disable=no

do /etc/xinetd.d/ipop3 jsem se domnival povolit ipop3

podobne (kdyz to nepomohlo) jsem zkousel i vytvorit sekci
service pop3 v /etc/xinetd.conf
bohuzel stale nemohu stahnout z win stanice postu.
V ntsysv vidim, ze xinetd a ipop3 by meli bezet.
Ve Ksysguard  ale vidim pouze xinetd, zadne ipop3 ( nebo to je interni v
xinetd)?

Mam dojem, ze jsem nekde zahledl, jak postupne analyzovat, zda prislusne
dilci sluzby chodi, bohuzel to nemuzu najit. :( Jak na to?
Takto pustim outluk a koukam, jak se nespoji :-).  To mi samotnemu prijde
velmi nesikovne ..

V nekterych navodech se doporucuje zadani odkazu  na jakysi ipop3 server v
konfiguraci v sekci service pop3 xinetd.
Na obecne doporucovane ceste
/usr/sbin/ipop3d
ale nic podobneho nemam. Ani jsem nenasel nic, co by se tomu podobalo.

Take nevim, jak nastavit, abych mohl problem analyzovat v nejakem logu.
Strucne nasmerovani by mi velmi pomohlo.

jc>Uz mi chodi pppd, diald, squid. Ted i vidim, jak fetchmail vynuti
pripojeni postu pekne NEKAM stahne, pak jc>se zavesi.. Ted bych jeste
potreboval z nejake Win stanice tu postu z linuxoveho stroje, ktery
zajistuje jc>naznacene spojeni pro malou LAN stahnout.

jc>Kam to ten fetchmail dal?
jc>Jak to odtud dostanu do tech outluku?

jc>Ve sve nebetycne naivite jsem zadal mailserver na stanici IP adresu toho
linuxoveho stroje, a ...nic.
jc>Je to rh7.1 standardne instalovany. Squid a diald jsem nejak dobastlil,
nemohu rici, ze bych to tam jc>nainstaloval :-). Jsou to me prvni pokusy a
tak doufam v shovivave a jemne zachazeni a zvlaste pomocnou jc>ruku, nenohu
:-).

Dik.

J.Cvrk