BG: kam to ten fetchmail strka :-))?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 13 13:21:40 CET 2001

On Thu, 13 Dec 2001, Jiri Cvrk wrote:

> podobne (kdyz to nepomohlo) jsem zkousel i vytvorit sekci
> service pop3 v /etc/xinetd.conf
> bohuzel stale nemohu stahnout z win stanice postu.
> V ntsysv vidim, ze xinetd a ipop3 by meli bezet.
> Ve Ksysguard  ale vidim pouze xinetd, zadne ipop3 ( nebo to je interni v
> xinetd)?
>
> Mam dojem, ze jsem nekde zahledl, jak postupne analyzovat, zda prislusne
> dilci sluzby chodi, bohuzel to nemuzu najit. :( Jak na to?

Napred si pomoci 'netstat -ap' zkontrolujte zda inetd sedi na portu 110
(pop3) tedy zda tam nekdo ceka. Pak pomoci telnet masina 110 se na ten port
pripojte, kdyz Vam to neco vypise je to asi OK. Taky muzete nahlednout
do /var/log/maillog zda tam neco pise. Pokud se to vubec nechce spojit
muzete zkusit misto jmena IP adresu zda problem neni v DNS/hosts .Kdyz ani
pak nic muze byt nastaveny firewall (ipchains -L / iptables -L) - v RH staci
zvolit pri instalaci zapezpeceni medium a je tam ..

> V nekterych navodech se doporucuje zadani odkazu  na jakysi ipop3 server v
> konfiguraci v sekci service pop3 xinetd.
> Na obecne doporucovane ceste
> /usr/sbin/ipop3d
> ale nic podobneho nemam. Ani jsem nenasel nic, co by se tomu podobalo.

:-) Tak mam pocit ze Vas problem bude v tom ze tam asi pop3d vubec nemate.
Nerve Vam xinetd ? ipop3d je v baliku imap (plati pro RH), nicmene pokud
jste mel v xinetd.d/ konfiguracni soubor pro ipop3 tak ten by mel byt
soucasti toho baliku .