SW RAID: pomalá inicializace

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Prosinec 13 18:34:18 CET 2001

Příjemný podvečer,

narazil jsem na zajímavý problém při RAIDu. Zkoušel jsem si hrát se SW
raidem (použil jsem mirror), udělal jsem dvě stejně velké partitiony a
nechal jsem je spojit do jednoho mirroru. Spustil jsem to a ono mi to
začalo obě synchronizovat.

Chápu, že to je normální chování, ale dá se tomu nějak zabránit? Protože
jde o disky větší než malé, synchronizace bude trvat hodně dlouho a žere
to procesor.

Přehlédl jsem nějaký fígl?

Připadá mi poněkud zábavné, že když na to zařízení zapíšu nový
filesystém, tak to bude synchronizovat i to, co je vzadu.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >