Sporitelna (was Re: Internetbanking (Re: IPB Homebanking))

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Prosinec 14 07:53:28 CET 2001

> Fri, Jun 15, 2001 ve 11:37:45AM +0200 Oto 'tapik' Buchta napsal(a):
> # A rozchodil nekdo InternetBanking
> # od Sporitelny?

Bez problemu, jede v valne casti v jave tak to neni problem.

> U CS existuje internetBanking ? Je to ctrnact dni co mi na Minske v Brne
> tvrdili, ze InternetBanking maji pouze pro okres Zdar nad Sazavou, jinak
> musim mit HomeBanking a to je jedine pres modem :(

Ale jiste, maji. Dokonce do konce roku davaji kalkulacku gratis. Mesicni
cena 5,- coz taky ujde (zatim). Jen konfort toho co se da delat a co je
videt je docela ubohej, ale za pet korun mesicne jsem se s tim vyrovnal.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz