Sporitelna (was Re: Internetbanking (Re: IPB Homebanking))

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Pátek Prosinec 14 11:27:06 CET 2001

Zdenlk Mazanec wrote:

> Bez problemu, jede v valne casti v jave tak to neni problem.

jezismarja v cem ?! ja se s tim lopotim a dopisuju s nima uz pul roku.
Zkousel jsem to v netscape 4.7x, mozilla 0.9.x s nastavenim pres squida
i bez nej, ... S jakou jakou javou (runtime nebo devel? , verze?, ...)
to jezdite ?

Zacyklil jsem se a potrebuju vykopnout z problemu a nasmerovat ...

> Ale jiste, maji. Dokonce do konce roku davaji kalkulacku gratis. Mesicni
> cena 5,- coz taky ujde (zatim). Jen konfort toho co se da delat a co je
> videt je docela ubohej, ale za pet korun mesicne jsem se s tim vyrovnal.

hmm, ja ji jeste musel koupit za 1200,- :-( a navic jsem to neprostouch...

> ---
> Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
> +420 (2) 33011644
> http://mandrake.redbox.cz