Problem s bootem z IDE disku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 14 09:11:35 CET 2001

Dobry den,

nainstaloval jsem si RH7.2 na starsi IDE disk 2GB na novejsim stroji
s PII . Pak jsem ho prendal do ciloveho stroje - 486DX/66 16MBram
s ISA radicem IDE a FDD na ISA karte. Linux mi nechce naskocit, tedy
nebootuje se kernel a kdyz detekuje IDE tak pise :

Partition check:
 hda :

hda: irq timeout : status=0x50  { DriveReady  SeekComplete }

a tak dale ...

Zkusil jsem dat jadru parametry ide=nodma idebus=20 hda=slow dohromady
i  jednotlive, ale bez uspechu.

Nevite jak by se to dalo zprovoznit ?