Problem s bootem z IDE disku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 14 11:59:50 CET 2001

On Fri, 14 Dec 2001, Petr Simek wrote:

> hda: irq timeout : status=0x50  { DriveReady  SeekComplete }
>
> a tak dale ...

Dostal jsem jeste nasledujici rady -

Pohral jsem is s nastavenim v BIOSu ale bez valneho uspechu. Je tam moznost
nastaveni NORMAL, LBA, LARGE , zkusil jsem vsechny bez uspechu.

Rozhodl jsem se zopakovat instalaci, ale ono to blbne uz pri spusteni
instalace kdyz nabiha kernel a uplne stejne pri vsech trech volbach
co v BIOSu jdou nastavit.

Doted tam byl starsi IDE HDD 200MB ktery docela chodil (kernel 2.0.33)

Uz nejak nevim, asi si ten radic nerozumi s tim diskem ...