Preklad jadra (new)

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Pátek Prosinec 14 13:31:43 CET 2001

#jestli je to RH70, mate nainstalovany i kgcc ??? na jadra z rady 2.2 se
#musel v tehle verzi redhatu pouzivat specialni prekladac na
#jadro (stara
#verze..)

kgcc nemam, predpokladam ze je to soucast KDE ?
To jsem neinstaloval, nebot jsem chtel dat jiz rovnou
novejsi verzi.

#proc by jadro 2.4 nemelo behat na Pentiu 200 ?

Predpokladal jsem, ze takto nove jadro uz bude pro P II a vyssi ...

Vite, tato oblast Linuxu (jadro a vse kolem nej) je pro me
v soucasne chvili velmi nova kapitola meho vyvoje ... :-)

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___