Preklad jadra (new)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Prosinec 14 13:50:45 CET 2001

On Fri, Dec 14, 2001 at 01:31:43PM +0100, Kvapil Jaroslav (MHMP) wrote:
> #jestli je to RH70, mate nainstalovany i kgcc ??? na jadra z rady 2.2 se
> #musel v tehle verzi redhatu pouzivat specialni prekladac na
> #jadro (stara
> #verze..)
> kgcc nemam, predpokladam ze je to soucast KDE ?
  Uff? To ma byt vtip, takove preprevanocni zertovani?

> To jsem neinstaloval, nebot jsem chtel dat jiz rovnou
> novejsi verzi.
  Kterou jadro nesnasi. :-/

> #proc by jadro 2.4 nemelo behat na Pentiu 200 ?
> Predpokladal jsem, ze takto nove jadro uz bude pro P II a vyssi ...
  Tento pristup je typicky pro ,systemy' od M$, ne? Pro tvoji informaci se
v jadre 2.4 upravovali chybky, kvuli kterym nejelo na _386_-ce, aby na ni
jelo ;)

  Nainstaluj budto kgcc, nebo pouzij jadro 2.4. Hlavne ale nastuduj vse
o tve distribuci, ale vzhledem k dotazum bych asi nedoporucoval jadro
prekladat, sic to blbe dopadne...
  Nemas v lasce jadro distributora, ktery si snim prece jen o nejaky
ten milimetr lepe vyhraje...

S pozdravem (sorry za trochu pesim^H^H^H^H^Hrealisticky pohled...)
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz