BG: kam to ten fetchmail strka :-))?

Jiri Cvrk cvrk na mbox.dkm.cz
Pátek Prosinec 14 13:37:21 CET 2001

Dd,
diky opet jsem se pohnul, instalace balicku imap zpusobila, ze jsem nalezl
ipop3 :-).
problem bude asi jinde, na tu masinu se zvnejsku nepritelnetim :(, jedine z
ni same
telnet 192.168.2.14 110
+OK POP3 zrout.d1.cz v2000.69rh server ready
Z jinych stanic dostanu Unable to connect to remote host:Connection reffused

Myslel jsem, ze kdyz mi jde squid, ze by sa na ni dostat melo :(
Nemohl bych mit spatne nejaka nastaveni pro pripojeni zvnejsku?
Firewall jsem zatim nenastavoval, a hosts allow mam zatim:
ipop3d: ALL
ALL: ALL

to ALL:ALL jsem tam dal ted nazkousku.. (zatim bohuzel nevim, zda to muze
souviset s mym problemem :)