Preklad jadra (new)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Prosinec 14 14:18:40 CET 2001

  Hezke odpoledne,
On Fri, Dec 14, 2001 at 01:56:13PM +0100, Kvapil Jaroslav (MHMP) wrote:
> [...]
> #o tve distribuci, ale vzhledem k dotazum bych asi nedoporucoval jadro
> #prekladat, sic to blbe dopadne...
> #  Nemas v lasce jadro distributora, ktery si snim prece jen o nejaky
> #ten milimetr lepe vyhraje...
> #
> #S pozdravem (sorry za trochu pesim^H^H^H^H^Hrealisticky pohled...)
>
> Rad bych zustal u toho jadra. Lec z archivu a z netu jsem se docetl,
> ze jedine kompilace jadra s vypnutim multimodu odstrani muj problem s HDD
> Seagate, ktery muze za chybovou hlasku pri bootu
> set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }.
  Aha, tak to bude jeste trochu slozitejsi :-(
  Pomaha zapnuti multimodfe (ostatne tak je to prezentovano v helpu k volbe)
a jista alchimie s ide driverem, treba pouziti Hedrickovych patchu, nebo
vypinani ci zapinani DMA, optimalizace pro tvuj chipset...
  Nicmene je to alchymie. Co mas za radic? Seagate se mi typicky rafe s VIA,
pokud to dela problemy na PIIXku, tak je to nejspise vada disku.
  Otestuj ten disk nejakym Seadiagnostickym nastrojem, pote ho pripadne
zahod.

> Zkusim pristi tyden na tu masinu dotahnout teda jadro 2.4.
> Zatim dekuji. Hezky vikend.
  Zkus treba jiny disk, pripadne si dat doporadku hw. S Jadrem radsi
experimentuj pozdeji, popr. nekoho o jadro popros. Dej radsi na stabilitu,
nebo bys opravdu mohl mit problemy.

> S pozdravem ...
S pozdravem,
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz